donderdag 28 september 2017

Mandjes en andere quilts


Vandaag ben ik flink verkouden maar gelukkig kan ik af en toe even een mandje quilten.

Vorige week ben ik nog bij Petra Prins geweest, natuurlijk een paar lapjes gekocht. Deze keer voor de quilt Anna Roos uit een boek van Petra Prins. 




Ook een nieuw quiltmania boek mocht mee naar huis. Echt een prachtig boek met mooie foto's van oude quilts.


De laatste berenklauw is af, dus mijn berenklauw quilt kan binnenkort in elkaar gezet worden.



En samen met mijn moeder heb ik een paar quilts gedubbeld, onder andere mijn mandjes quilt en de ninepatch met sterren. 



Fijne dag


5 opmerkingen:

  1. Jij kunt vooruit. Wat een productiviteit. Mooie stofjes heb je gekocht. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilts hoor. Zeker ook die ninepatch met sterren. Voorlopig dus genoeg te quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten waaraan jij bezig bent. En er wordt mooi afgewerkt ook. Ik vind ze allemaal erg mooi en ook de stofjes van Petra die je gekocht hebt. Ik heb ook nog een mooi KIT van Petra liggen en alleen al naar de stofjes kijken, is al zo plezierig. Fojn weekend. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je prachtige quilts! Vooral de berenklauw vind ik zeer inspirerend!
    En wat een mooie stofjes heb je gekocht, echt een prachtige combi. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik ga het volgen!
    Vriendelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, what beautiful quilting. I looked at that book from Quiltmania as I love old style quilts. Gorgeous fabrics!

    BeantwoordenVerwijderen