maandag 28 november 2016

Toch iets nieuws

Eigenlijk had ik me voorgenomen om niet met iets nieuws te beginnen....maar ja al heel lang staat er een quilt uit het boek van Petra Prins en An Moonen op mijn verlanglijstje


En dan gaat het om de quilt met de olifant. Ik heb geen olifant stof dus bij mij wordt het de dansers quilt want ik heb wel mooie Toile de Jouy stof. En de kleuren worden ook anders. 


De eerste rij blokjes zit om het midden, op naar de volgende rij met kleine four-patches.
Nu kan ik ook gelijk het handige lampje uitproberen dat ik al maanden geleden van mijn moeder kreeg maar nu pas gebruik.


 Het is een lampje wat je aan de naaimachine kunt plakken en wat goed op je naaiwerk schijnt. Ik vind het echt heel fijn vooral op de grijze dagen.

Fijne dag

2 opmerkingen:

  1. Is een heerlijk boek, met veel inspirerende quilts. Ik kan me voorstellen dat je de verleiding niet kunt weerstaan. Met de dansers is het ook een pracht blok geworden. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen