zaterdag 11 augustus 2012

Toch even proberen

Nadat ik gisteren heel veel lapjes had gesneden kon ik het niet laten en moest ik even proberen hoe het werd. Al drie stukjes strook gemaakt en de bovenste twee strookjes zitten gedeeltelijk aan elkaar. Het is heerlijk werk en het wordt heel moeilijk om het aan de kant te leggen en eerst een ander project af te maken....zucht...
Mijn doosje met gesneden stukjes voor de vingerhoedjes is al te klein. De deksel kan er nog net op. Dus eigenlijk moet ik weer op zoek naar een ander doosje.
After cutting a lot of pieces I just had to try. I made three pieces, the top two are partly sown together. It is just such a nice job it will be hard to put is aside and first finish another project.
The small box for the cut pieces is already to small, I have to look for a bigger box.
Uiteindelijk hoop ik een lekkere ruime quilt te maken die over het tweepersoonsbed kan. 's Winters ligt daar een mooie logcabin quilt op die gemaakt is door mijn moeder, maar 's zomers wil ik graag iets anders. Maar ja voorlopig is dat dus nog een droom, want voor een grote quilt moet ik nog zoveel naaien, misschien vind ik het dan helemaal niet meer leuk om te doen.
Hopefully it will be a nice large quilt to cover the bed. During winter a very beautifull Logcabin Quilt made by my mother is covering the bed but for the summer I would like something else. For now it is a dream, because for a large quilt I have to sow so much, maybe I'll get fed up with it before it is finished.

4 opmerkingen:

  1. Hier ook al zo leuk. Goed zo, vooral aan veel projecten werken. Ik houd daar ook van. Afwisseling moet er zijn. Leuk die vingerhoedjes net als de klosjes. En je bloementuin? Wow, prachtig!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die vingerhoedjes zijn ook een favoriete bezigheid van mij! en afwisseling: daar leef ik van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke werken ben je mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een variatie...leuk he om die simpele patroontjes in stof om te gooien en zo jou quilttop te zien groeien! En succes met het quilten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen