zaterdag 11 augustus 2012

Nieuwe projecten

Omdat mijn "Oma's bloemtuin" al lekker opschiet ben ik in de vakantie met nieuwe projecten begonnen. Eigenlijk wilde ik pas beginnen als een quilt echt helemaal af was maar ja..... soms moet je gewoon even kijken of het wel leuk wordt. En omdat ik het heerlijk vind om met de hand te naaien omdat ik dat zo gemakkelijk mee kan nemen en af en toe tussendoor of avonds op de bank weer een blaadje eraan naai, toch maar weer iets met de hand. Het volgende project is een klosjes quilt.

Ik heb al verschillende klosjes gemaakt en een paar aan elkaar genaaid om te bekijken hoe het wordt, nou volgens mij wel leuk. Het is best moeilijk om nu streng te zijn en het in een doosje te stoppen en niet verder te gaan...het is zo verleidelijk! Vooral omdat het ook even hele ander stoffen zijn dan in mijn bloemtuin of in "Annie's tuin".


Behalve een klosjesquilt wil ik ook ooit een vingerhoedjes quilt gaan maken. En omdat je daar erg veel verschillende stukjes voor nodig hebt, ben ik alvast maar begonnen met snijden.....hoe meer verschillende lapjes hoe leuker de quilt dus ik kan nog even vooruit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten