woensdag 8 augustus 2012

Bloemen in de zon

Even een foto van mijn "Oma's bloemtuin" gemaakt in de tuin. Als ik nog genoeg bruine stof heb wil ik er nog 3 rijen bloemen aanzetten en dan is de top lekker lang en kan ik bedenken hoe ik het af wil gaan werken.
Nog een detail van de top.

Mijn blikje en een stapeltje bloemen voor de volgende rij. Dit blikje neem ik mee als ik buiten wil naaien of als ik een paar dagen wegga. Dan kan ik heel gemakkelijk bloemen maken of er stukjes bruin aanzetten, en thuis de bloemen weer aan de quilt zetten. Ik vind het bijna jammer dat het einde in zicht komt...

Maar gelukkig heb ik al weer projecten klaar liggen die ik met de hand kan maken... En de afgelopen dagen heb ik ook weer een project waar ik al eerder mee begonnen was uit een doos gehaald en ijverig achter de naaimachine gezeten... daar was het regenachtige weer ook heel geschikt voor. Maar dat laat ik een andere keer wel even zien. Nu even genieten van het mooi weer, dus lekker in de tuin met Oma's bloemtuin.


3 opmerkingen:

  1. Een gezellige bloemen quilt, mooie kleuren.
    Zelf heb ik ook altijd een mee neem project onderhanden.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke bloementuin heb je gemaakt!
    Hihi, wat herkenbaar het blikje met de kleine stukjes...
    Heb zelf een doosje met sterretjes en die gaan ook overal mee naar toe!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo leuk. Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen